Terug in Nederland

21 maart 2011 - Alkmaar, Nederland

Lieve allemaal,

Hier een berichtje van Yvanka. Jullie zullen wel denken hè?!

Maar ik heb besloten na de reis van Oeganda naar huis te gaan. Helaas namen de bijwerkingen van de Lariam de overhand en overheerste het gevoel om naar huis te gaan te sterk. Wat een vreselijk medicijn! Als ik jullie 1 tip mag geven nooit gebruiken!! Inmiddels ben ik aangekomen in Nederland en gaat langzamerhand een stukje beter. Ik vind het ontzettend jammer dat we dit avontuur niet met zun tweeën kunnen afronden. Maar gelukkig is Alex nu samen bij Yorianne genietend van het prachtige eiland Zanzibar.

Een van de voordelen is dat we hier in Nederland snel internet hebben ;) daarom zal ik jullie snel mee laten genieten van een aantal prachtige foto’ s van onze reis door Oeganda.

Take care, tot snel!

Liefs, Yvanka

1. Leonieke:
    21 maart 2011
    Hoi Yvanka, nou dat had ik nog niet verwacht. Had Yorianne er geen last van?? Ik heb zelf ook ooit lariam gebruikt 6 weken lang en dat was ook geen succes, ik werd er(trouwens wij alledrie destijds) paranoia en depressievig van. Ik zou het leuk vinden om elkaar eens te spreken, ben zeer benieuwd naar je ervaringen. Nou geniet maar weer lekker van thuis zijn. Hoe lang blijft Yorianne nog weg? Liefs Leonie
  2. Marank:
    22 maart 2011
    Hoi Yvanka,

Wat vervelend voor je dat je zo'n last hebt gehad van de Lariam. Fijn dat je nu weer thuis bent en ik ben heel benieuwd naar jullie foto's!

Groetjes Marank
  3. cynthia:
    23 maart 2011
    Hey lieverd,

Wat naar nou zeg!!
    Het zit jullie dit keer niet echt mee he?
    Ik hoop dat je snel weer helemaal opknapt meid.
    Fijn dat Alex bij Yorianne is.
    Wel heel jammer dat jij niet van Zanzibar kunt genieten.

Sterkte en een dikke kus van Cynthia
  4. Maurits Vonck:
    23 maart 2011
    Hey yvanka!

Kan alleen maar zeggen dat ik het knap vind dat je naar je gevoel hebt geluisterd!! Strekte met alles en yori en alex nog heel veel plezier!!

gr Mau